Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-05-2014, 14:19 door Anoniem

Door Anoniem: Nee, hij bedoelt dat klanten die niet naar Microsoft luisteren beloond worden met updates die niet meer zouden komen terwijl de klanten die wel geluisterd hebben extra kosten gemaakt hebben zoals jij beschrijft. Microsoft bevoordeelt dus slechte klanten ten opzichte van goede klanten en dat is een verkeerd signaal. Klanten als goed en slecht bestempelen, subtiel zeg. Maar kijk even mee naar het marketeeringverhaal: "Hier, kompjoetertje voor jou, is makkuluk, geen training nodig, intuitief en handug, echies hoor!" Dus dat doen klanten dan. En dan gaat de fabrikant piepen dat ze toch maar extra moeten betalen. Hoezo, hiermee was de kous toch af? Dus de ene klant stinkt er wel in en de andere niet. Tsja. Had dat andersom moeten zijn? Ik denk dat je dit alleen maar redmond kan aanrekenen, want het is hun wisselvallige gedrag en hun marketeering en hun slechte software.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha