Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-05-2014, 08:39 door Anoniem

@ 09:27 2 browsers zou kunnen, maar er is hier twijfel welke ik het beste kan pakken voor internetbankieren en soortgelijke zaken. Dus, hier had ik nog steeds geen antwoord voor mij zelf op. Daarom dus 1. Ik weet totaal niet waarom op de setting hoog ik niet inloggen kan met IE10. De ing staat als trusted, maar ik kom nu niet verder dan ... htps://bankieren.mijn.ing.nl/particulier/betalen/index. De pagina blijft wit, er komt geen foutmelding en ook Commodo komt niet met een verzoek voor nog een verbinding. Op dat moment staan er alleen 2 verbindingen open ... 145.221.54.5:443 en 145.221.54.6:443 Ofschoon er voor mij (nog) geen logica in zit, om de beveiliging op standaard te zetten, is dit wel de enige optie eerst die ik heb om te kunnen internetbankieren. Wout

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha