Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-05-2014, 16:45 door GerBNL

Gewoon lekker lang aan de lijn houden. Ben je net aan het koken of net een fijne film aan het kijken, vraag dan of ze je later terug kunnen bellen. Tijdrekken kan op vele manieren: wachtwoord kwijt: even zoeken .......... alles drie keer niet verstaan en vragen te herhalen, opdrachten die ze geven verkeerd begrijpen, je kunt ingewikkelde Nederlandstalige foutmeldingen voorlezen die voorkomen uit hun instructies. Zeggen dat je er een droge mond van gekregen hebt en even wat de drinken gaan pakken, wellicht koffie zetten zelfs? Wellicht is het vermakelijk hier verslag van te doen, of samen een paar euro's lappen en deze uitbetalen aan diegene die zo'n eikel het langst aan de praat heeft weten te houden? Je kunt gebeld worden op een 'andere lijn' of de voordeur bel zelfs. Vergeet niet luid te slurpen als je koffie drinkt en/of lawaaiig te kauwen op een broodje. Alles beter dan: Update*: vandaag om 16.00 uur werd ik WEER gebeld, en nu heb ik er genoeg van. Heb de telefoonkabel uit de splitter getrokken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha