Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-05-2014, 20:05 door Anoniem

Door Anoniem: Bedankt voor het meedenken, ik heb echter een reset nodig op het supervisor password... & Dat klopt inderdaad, had toendertijd een heel simpel wachtwoord opgegeven alleen kan ik er echt niet meer op komen bedankt iigGraag gedaan maar in dat geval ben je screwed. Volgens mij kun je het onbeperkt proberen, dat scheelt dan weer... Andere opties: A] ander mobo (kan ook 2e hands) B] andere laptop (idem) C] infiltreren (solliciteren?) bij Lenovo ;) Door Spiff: Hoe kunnen we weten dat je de rechtmatige eigenaar bent van het betreffende apparaat?Nooit... Ik zie die vraag wel vaker, alle respect, maar wat verwacht je voor antwoord van de TS? Dus moet je voor jezelf een afweging maken. Mijn onderscheid ligt (meestal) bij het kunnen verkrijgen van data en de legaliteit van de gebruikte middelen: Als de TS die laptop via niet-geheel-legale wijze heeft verkregen heeft hij het SVP nodig om er een andere HDD in te knallen, zou kunnen, soit - neem ik voor lief, ik hoop dat hij gepakt wordt of nog beter, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha