Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-05-2014, 13:47 door Anoniem

De weinige keren dat ik heb moeten proberen hun patches te bemachtigen viel me altijd zo op dat ze zo ontzettend hun moeite deden om me vooral niet te informeren. Bij elke stap die ik deed. Tot en met uitvogelen wat een deze ene patch met dit lange nummer dat in deze of gene kb-artikel genoemd werd als zou ik het nodig hebben, nou eigenlijk doet, laat staan wat voormogelijke neveneffecten het heeft, welke subsystemen het aanpast, en waar op te letten. Dat volgde altijd op de lange en extreem pijnlijke lijdensweg van de weg naar die ene patch vinden, keer hoeveel patches zijn er? De enige logische uitleg is dat hun aanpak er een is van beheerders zoveel mogelijk pijn doen. Dus nu kan je een "gepersonaliseerd" lijstje van dezelfde rotzooi krijgen? Hoe vreselijk behulpzaam. Ja echt, heel behulpzaam om me expres volstrekt afhankelijk van hun expres nietszeggende "hulpartikelen" te maken en hun expres nietszeggende patchopzoeksoftware die expres achter mijn rug om vanalles op mijn kompjoetertje doet en me ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha