Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-05-2014, 00:02 door Spiff has left the building

In reactie op W. Spu, 22:45 uur, Nou ja, zeg! Microsoft zal gelijk hebben dat de EMET case opgelost is, maar om dan vervolgens te besluiten dat jij/wij maar een nieuwe case moet(en) openen betreffende het onderliggende probleem, dat vind ik nogal kortzichtig van dat betreffende Microsoft team. Ze zouden toch zelf initiatief kunnen nemen, zo lijkt me, de zaak is voldoende duidelijk. Vrij ergerlijk dat dat betreffende Microsoft team blijkbaar niet een dergelijk initiatief wil ontplooien. Zoals ik heb aangegeven wil ik nu eerst afwachten of we volgende week wat mogen vernemen van Tony Krijnen, dan wel van Microsoft Nederland, over hoe een en ander hopelijk inmiddels door Microsoft geanalyseerd en opgepakt wordt. Wordt inmiddels intern al actie ondernomen waar we op dit moment nog niet van weten, dan lijkt het me nogal dubbelop om nu zelf weer een case te gaan openen op TechNet.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha