Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-06-2014, 10:59 door Anoniem

Tja het verschil tussen bedrijf en consument is natuurlijk essentieel in deze. Als consument heb je veel meer bescherming. Maar evengoed als er iemand mij als consument belt met wat ruikt naar een verkoopverhaal (dus ook "enquetes" e.d.) dan roep ik meteen "geen belangstelling, wilt u niet meer bellen" en gooi hem erop. Wederwoord wacht ik niet af. Dat mag dan "onbeleefd" zijn maar ik vind het nog veel onbeleefder om met truukjes te proberen iemand over te halen om iets te kopen. Maar wat die opname betreft: je zegt wel dat je je eigen gesprekken moet opnemen, maar hoe gaat de rechter daar dan mee om? De eisende partij komt met een opname, jij komt met een andere opname. Hoe weet de rechter dat de eiser de opname gemonteerd heeft en jij niet? Als dat door een deskundige is vast te stellen dan moet dat ook met alleen de opname van de eiser kunnen. Dus wat voegt je eigen opname dan toe? Het is altijd lastig (onmogelijk) te "bewijzen" dat je iets niet gezegd hebt, iets niet besteld hebt, e.d.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha