Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-06-2014, 00:41 door Anoniem

Gisteren gebeld door een engels sprekende vrouw van microsoft londen. Eerst wordt er gebeld en wordt er niks gezegd, daarna bellen ze weer...hebben ze een naam te pakken. Mijn dochtertje nam op, gaf de telefoon aan mijn man om vervolgens de telefoon aan mij te geven omdat ik over de pc ga. Omdat mijn man engels sprak had ik al meteen een raar gevoel. Toen hij de telefoon aan mij wilde geven zei ik dat hij moest ophangen omdat het zwendel is. Dit deed hij maar we werden meteen teruggebeld. Ik nam op, wilde de confrontatie aangaan, en ze was boos omdat we zomaar de telefoon erop gooide. Welk bedrijf gaat zo met hun klanten om? Mijn voorgevoel was dus juist. Ik bleef haar uitdagen en ze werd steeds bozer. Toen ik zei dat microsoft holland mij maar moest bellen hing ze op. Ik vind het zo erg dat er toch nog mensen zijn die hier de dupe van worden....het is dat ik hiervan af wist anders was het wel heel geloofwaardig. Elke pc heeft wel eens " problemen" dus het is erg aannemelijk. Meteen de andere gezinsleden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha