Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-06-2014, 10:40 door Anoniem

Een van de redenen waarom ik chipknip (en chipper) nooit serieus heb genomen was omdat het vooral opgezet was als eenrichtingsverkeer: Geld erop kon er eigenlijk alleen maar weer af door het uit (of weg) te geven. De retourweg was nodeloos ingewikkeld en duur gemaakt. Hetzelfde probleem zie je met de ov-chipkaart en nu dus die draadloze chipper/chipknip die we opgedrongen krijgen. Niet heel raar dus dat de ov-chipkaart alleen maar een succes is omdat het iedereen grof door de strot geramd is -- zelfs de vervoerders zijn er niet blij mee want hij kost teveel. (Heb ik geen sympathie voor want ze zaten zelf in de positie er tijdig wat aan te doen en hebben dat herhaaldelijk nagelaten.) Wat dan weer snaaks gecompenseerd word door het onterecht-afgeschreven-maar-niet-teruggeeist potje leeg te snoepen. Maargoed, genoeg afgedwaald. Betaalsystemen die de klant overduidelijk als te plukken kip neerzetten, wat eigenlijk alle officieele contant-alternatieven doen, hebben dan wel een streepje voor bij de uitbaters, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha