Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-06-2014, 16:35 door Anoniem

Door anoniem lafbekje: volgens mij zijn de telco's door de overheid verplicht om de identiteit van een consument bij de aanschaf van een pre-paid telefoon vast te leggen ivm tapwetgeving want terroristen schijnen ook pre-paid telefoons te kopen Voor zover ik weet is dat in NL nog niet aan de orde,daar hebben ze een slimme oplossing voor gevonden: wil je gratis extra beltegoed dan moet je je registreren en aangezien NL ers houden van alles wat extra en gratis is is dat voldoende,al betwijfel ik of Al Qaeda terroristen ook zo gefixeerd zullen zijn op extra/gratis beltegoed,ik vrees van niet.In andere landen is het wel verplicht om een kopie van je legitimatie op te sturen,zo ook in Frankrijk,hoewel dat vreemd genoeg schijnbaar alleen geldt voor prepaid vd 3 grote providers (met eigen netwerk) te weten Orange,BouyguesTelecom en SFR. Bij Franse MVNO's zoals Lebara en Virgin Mobile heb ik niet meegemaakt dat ze om een kopie van het id-bewijs vroegen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha