Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2014, 01:36 door Anoniem

Door Anoniem: Waarom moet een pizzaketen honderdduizenden mensen als klant registreren? Ze kunnen ook per bestelling het bezorgadres vragen, en het na bezorgen en afrekenen weer verwijderen. Het invullen van je eigen adres is makkelijker dan het zoveelste wachtwoord onthouden. De enige reden die ik kan bedenken waarom een pizzaketen een klantendatabase nodig heeft is marketing. In mijn ogen is een van de beste verkoopargumenten die een dergelijk bedrijf bij internetverkoop zou kunnen gebruiken dat ze je gegevens niet langer opslaan dan nodig is voor het afhandelen van de bestelling. Ik denk dat het de meeste consumenten een zorg zal zijn dat ze een account aan moeten maken, routinewerk, zelfde wachtwoordje als altijd, klaar. Het privacybewustzijn lijkt mij nog niet groot genoeg om het niet bewaren van gegevens als een selling point te zien. En ja, dat Domino's als commercieel bedrijf graag af en toe een nieuwsbriefje de deur uit wil doen, of het koopgedrag van klanten wil onderzoeken, dat kan ik mij ook wel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha