Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2014, 04:04 door Anoniem

Door Anoniem: Waarom moet een pizzaketen honderdduizenden mensen als klant registreren? Ze kunnen ook per bestelling het bezorgadres vragen, en het na bezorgen en afrekenen weer verwijderen. Het invullen van je eigen adres is makkelijker dan het zoveelste wachtwoord onthouden. De enige reden die ik kan bedenken waarom een pizzaketen een klantendatabase nodig heeft is marketing. In mijn ogen is een van de beste verkoopargumenten die een dergelijk bedrijf bij internetverkoop zou kunnen gebruiken dat ze je gegevens niet langer opslaan dan nodig is voor het afhandelen van de bestelling. Je vergeet alleen een ding en dat is dat je bij Domino's Pizza ook kan bestellen via hun website zelf daar kan je alles uitkiezen precies hoe je het wil hebben en je dan simpel besteld door met iDeal of andere betaalmogelijkheden betaald toevallig heb ik laatst daar een Pizza besteld via iDeal , dacht eens proberen maar dit was in Nederland moet er dan wel bij zeggen , dat je zelf de keuze heb tussen registreren of niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha