Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2014, 22:29 door Wim ten Brink

Wel, die mail kwam een maand geleden al aan bij mijn zus (Zie mijn blog: http://blog.wimtenbrink.nl/2014/05/19/betaalverzoek-inzake-cjib/) die het niet snapte en mij vroeg hoe dat betaald moest worden. Als ze er een acceptgiro aan toe hadden gevoegd zouden ze meer binnengehaald hebben. Ik snap niet altijd waarom mensen in dit soort mailtjes trappen maar mijn zus maakte duidelijk waarom sommigen dat wel doen. Feit is, de meeste mensen zijn gewoon eerlijk en betalen hun schulden en boetes gewoon netjes op tijd. Je stuurt ze een rekening en ze betalen zonder na te denken. (En helaast treft dit vaak mensen met weinig geld die toch al met schulden zitten.) Als het er enigszins legitiem uit ziet zoals in dit emailtje dan zal misschien 1 op de 1.000 ook daadwerkelijk tot betaling over willen gaan. Verstuur een miljoen mailtjes en kassa! (En diegenen die betalen kun je later vaker proberen op te lichten!) Alleen, de betalingsprocedure in de email is vreemd. Je moet een prepaid creditcard aanvragen en daarmee ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha