Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2014, 08:10 door N4ppy

Door Wim ten Brink: Wel, die mail kwam een maand geleden al aan bij mijn zus (Zie mijn blog: http://blog.wimtenbrink.nl/2014/05/19/betaalverzoek-inzake-cjib/) die het niet snapte en mij vroeg hoe dat betaald moest worden. Als ze er een acceptgiro aan toe hadden gevoegd zouden ze meer binnengehaald hebben. Ik snap niet altijd waarom mensen in dit soort mailtjes trappen maar mijn zus maakte duidelijk waarom sommigen dat wel doen. Feit is, de meeste mensen zijn gewoon eerlijk ... Blijkbaar niet zo "eerlijk" dat ze denkt dat ze een overtreding van 150 euro heeft begaan? ;) Naast jouw lijst van wat er niet klopt zet ik er nog een regel voor. "Heb jij een relatie met de geclaimde instantie?" In dit geval wat moeilijker aangezien we allemaal een gewongen relatie hebben met de staat. En dan "Heb jij x besteld?" "Heb jij een t-mobile telefoon?" etc. En dan soms nog steeds mensen die het niet vreemd vinden dat ze een duitse email krijgen van t-mobile (met een vodaphone abbo) En welke ook meestal aankomt: "wil ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha