Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-06-2014, 10:46 door Anoniem

Mijn hotmail-adres, dat ik al 10 jaar heb, is onder het mom van "overbescherming" geblokkeerd. Een dag eerder en mijn boarding pas (ik was met vakantie) was ook nog geblokkeerd. Het mailadres (Hotmail) dat ik ten einde raad opgaf om een code te versturen > ook geblokkeerd. Dat betekent dat allerlei mensen me niet meer kunnen bereiken, dat ik mijn lessen niet meer kan ontvangen etc. Gelukkig had ik de meeste mailadressen opgeschreven. Het blijkt dat dit al maanden aan de gang is en veel van mijn vrienden er ook last van hebben. Onder het mom van "bescherming" probeert Hotmail/Live je allerlei prive-gegevens te ontfutselen. Als je je telefoonnummer moet opgeven... en er belt later iemand (dat is mij nog niet gebeurd) dan vind ik het eigenlijk niet zo gek dat een onervaren gebruiker denkt dat het verhaal klopt. En ik vind het mateloos irritant dat je eventueel in het Engels een standaard-mail ontvangt die je helemaal niet helpt om je mail in te zien. Zelfs al is het gratis > dan nog hebben ze de verplichting om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha