Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-06-2014, 10:27 door Anoniem

Een nummer is niet "geheim". Een nummer is "niet vermeld in de gids" en/of "niet opvraagbaar bij informatiediensten". Het komt vrij vaak voor dat de opgave van de klant op dit gebied niet verwerkt wordt. We hebben dit bijvoorbeeld ook vaak gehad als we analoge lijnen bij KPN aanvroegen om daar dan ADSL of SDSL op aan te vragen. Dan staat je bedrijfsnaam ineens in de gids met het nummer van die lijn erbij, terwijl daar helemaal geen telefoon aan zit. Moet je dat weer corrigeren. Men noemt dat dan "vergissing". In feite zoals hierboven al genoemd: incompetentie. Een gevolg van de vrije onderneming en de dwang tot concurrentie, die leidt tot een neerwaartse kosten en kwaliteits spiraal. Het gaat er niet meer om wat je levert, maar dat het zo weinig mogelijk kost. Dus het exporteren van gegevens voor de gids dat doet niet meer iemand die verstand heeft van de database, maar een secretaresse met Access. En het invoeren van nieuwe aansluitingen gebeurt niet meer door een vaste medewerker met kennis ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha