Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-06-2014, 17:11 door Anoniem

Dank voor alle reacties en de vele tips. Helaas heb ik niets kunnen vinden wat er op het betreffende tijdstip is gedownload, niet in de geschiedenis van de firewall, niet in diverse programma's die geupdate zouden kunnen zijn (dit zou ook zichtbaar geweest moeten zijn in Secunia die gewoon op groen stond), niet na het zoeken op bestanden op de betreffende datum/tijdstip, ook niet door het scannen met HitmanPro (veroorzaakt nauwelijks dataverkeer), niet bij het bijwerken van Norton, geen tijdelijke bestanden, enz. Alle programma's worden altijd meteen bijgewerkt zodra er een update beschikbaar is. Bovendien heb ik alleen software op mijn PC die ik puur zakelijk nodig heb, dus geen Flash, geen Java etc., en geen programma's die ik verder niet gebruik. Voor de nodige extra beveiliging heb ik EMET 4.1 en McAfee Site advisor, omdat ik voor mijn werk veel informatie van Internet nodig heb. Als ik niet online hoef te zijn, schakel ik altijd de LAN-verbinding uit, al is het maar voor 20 minuten. Vandaar dat ik ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha