Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2014, 10:24 door Dick99999

Door Anoniem: Door Dick99999: @16:06 door Anoniem In de praktijk heb je wachtwoorden nodig, nu, vandaag en 'morgen' ook nog. Wat nou als je de gebruikers vandaag een 2-factor oplossing geeft? Dan heb je "morgen" toch geen wachtwoord probleem meer? Waarom altijd maar vasthouden aan een oude foute keuze? Waarom altijd het oude afkraken en impliciet verkeerd gebruik promoten, omdat er een nieuwe (goede) belofte is? Waarom altijd oude schoenen wegwerpen voordat je nieuwe hebt? De komende week gebruik ik: email (pop en imap), Skype ,Marktplaats, ING, eBay, Binckbank, KPN online backup, MS Onedrive, Knab bank, Paypal, en een x-tal andere sites Zullen we er samen even voor zorgen dat er een (bruikbare en liefst gestandaardiseerde) 2-factor oplossing komt voor die zaken? Of is het toch praktischer en zelfs beter om voor de komende 'week' een - op de situatie afgestemd (zoals offline,online, gebruikte hash) - sterk wachtwoord te promoten voor die zaken?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha