Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2014, 16:00 door Anoniem

Door Anoniem: Toen ik 2 jaar geleden nog prepaid mobieltje had had ik deze van t-mobile op dat moment stelde ze alleen verplicht dat je 1x belde/smsde per 6 maanden om het nummer actief te houden. Ik heb een nog oudere t-mobile prepaid: in plaats van zelf te bellen, mag ik ook (minstens) een keer per 6 maanden gebeld worden of een sms ontvangen om het beltegoed en nummer actief te houden! Het goedkoopste, nu af te sluiten, abonnement (SIM only) van T-mobile is 3 euro/mnd. Dit is dus meer dan eenmalig 11 euro en ook meer dan 10 euro upgrade elke 6 maanden (Telfort). Dat geld staat er dus ook niet meer op, want je beltegoed is slechts een half jaar geldig. Nee, ik raak mijn tegoed niet kwijt zolang ik maar blijf upgraden (inderdaad een spaarpot, maar wel een waar het gespaarde geld niet uit kan). Ik denk dat we even een miscomunicatie hadden. Wat ik bedoelde was een prepaid mobieltje van T-mobile in dat geval ben je alleen de kosten kwijt van de telefoon en hoef je hem niet meer elke x maanden/jaren je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha