Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-07-2014, 15:52 door Anoniem

Volgens de onderzoekers is er vanuit een technisch perspectief een duidelijk verschil tussen een internetmeldpunt en een telefonisch meldpunt. Ze merken op dat het vanwege het open karakter van het internet lastig is om de communicatie tussen melder en meldpunt anoniem te maken. Dat verschil is er hooguit te opzichte van een vaste telefoonlijn. Alles wat er mobiel wordt gebeld wordt continue uit de ether gevist. Bellen alle melders naar betreffend meldpunt over een vaste lijn? Ga daar maar niet vanuit, er wordt vooral mobiel gebeld en daarmee is er weinig verschil. Anonimimiseringssoftware zoals Tor kan hier in theorie tegen beschermen maar zou in de praktijk te complex zijn om voor de gemiddelde gebruiker te adviseren. Tor browser downloaden, installeren, browser starten, website bezoeken en gegevens intypen. Website ontwerp niet teveel volstoppen met javascripts. Denkbaarder is dat de opdrachtgever, het Ministerie van Veiligheid en Justitie, bezwaren zou kunnen hebben tegen teveel inburgering van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha