Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-07-2014, 14:15 door Anoniem

Een praktijkgeval : mijn bejaarde moeder wilde tienduizenden euri naar mijn broer overmaken, maar heeft daarbij twee cijfers omgedraaid en "54" getypt ipv "45". Het bankrek.no. en te naamstelling kwamen dus niet overeen; maar de (in dit geval) ABN heeft het bedrag afgeschreven en de (in dit geval) ING heeft het zonder controle op de verkeerde rekening bijgeschreven. Gelukkig was de begunstigde zo fatsoenlijk om het bedrag uit eigen beweging terug te storten. Maar het had heel anders uit kunnen pakken. Na enkele dagen kwam mijn bejaarde moeder achter haar fout en ik heb dit onmiddelijk telefonisch en per mail aan ABN en ING laten weten en daarbij gewezen dat er bij dit bedrag een verhoogd risico is dat een niet te goeder trouwe ontvanger met het bedrag met de noorderzon kan vertrekken. Geen van beide banken nam ook maar enige verantwoordelijkheid. tja dan heeft uw moeder pech gehad, u moet dit vergelijken met geld op straat verliezen, gaat u maar naar de politie; een greep uit de reacties. Er wordt door ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha