Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-07-2014, 18:58 door Briolet

Door Anoniem: maar heeft daarbij twee cijfers omgedraaid en "54" getypt ipv "45". .... (in dit geval) ABN heeft het bedrag afgeschreven Niet erg waarschijnlijk dat dit de enige fout was. Juist om tikfouten te herkennen moet je bij de ABN een postbank/ING nummer 2x intypen. Dan heeft ze 2x dezelfde fout gemaakt. Ik heb me al 30 jaar geleden afgevraagd waarom ze bij de postbank geen checksum in hun rekeningnummer ingebouwd hebben om dit soort fouten te voorkomen, terwijl alle andere Nederlandse banken dat wel deden. Die naamcontrole was alleen maar lastig omdat het geld soms na een paar dagen terug kwam, doorat de rekening soms op naam van de partner liep, een ü in een naam niet herkend werd of andere ongein met de naam. Je hoeft nu alleen maar het nummer goed in te vullen. En op dit forum lees ik dat iedereen zo weinig mogelijk gegevens wil prijsgeven. Nu kun je gewoon goederen via internet verkopen en het geld incasseren zonder dat je je naam voor een betaling hoeft door te geven. :-)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha