Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2014, 16:44 door Anoniem

Ik begrijp wel dat het artikel zich focust op ouderen, maar zelf wil ik ook niet aan internetbankieren, en voor het gemak reken ik mezelf toch echt niet onder de "ouderen" :-) @Spiff: Dwang is misschien niet de juiste formulering, maar het gaat er wel steeds meer naartoe. Ik ben zelf nu klant bij ING en ben daar niet tevreden over, maar probeer nu maar eens bij een andere bank een rekening te openen waar je niet direct aan internetbankieren vast zit. De mogelijkheden zijn zeer minimaal. Daarnaast heb je als je niet aan internetbankieren doet vaak een slechtere service, zoals langere doorlooptijd (meer als dat de vertraging van de post toevoegt), zaken die alleen maar via internet worden aangeboden, en vaak tegen hogere kosten (denk aan de kosten voor overschrijfboekjes, tot voor kort voor nationaal en internationaal apart). Dus ja, echt dwingen doen ze inderdaad niet, maar er is een duidelijk ontmoedigingsbeleid.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha