Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-07-2014, 20:25 door Anoniem

Ik geloof dat ING een beetje jokt. Een zoekactie op KBO-Brabant leverde op: Onlangs kondigde de ING zijn cliënten aan dat het papieren formulier Periodieke Overschrijving komt te vervallen en dat periodieke betaalopdrachten vanaf 13 oktober alleen nog kunnen worden opgegeven of gewijzigd via internetbankieren met Mijn ING. Dat is 13 oktober 2013, voor alle duidelijkheid. Ik heb dus even bij ING gekeken hoe je periodieke overschrijvingen regelt: dat doe je met Mijn ING. Heb je dat niet dan zeggen ze: Dan kunt u een Periodieke Overboeking voortijdig laten beëindigen via 020 22 888 88. Wij helpen u graag op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Dus als je Mijn ING niet gebruikt kan je periodieke overboekingen alleen nog beëindigen, je kan (voor zover ING zelf aangeeft) geen nieuwe periodieke overboeking starten. Misschien kan het toch als je ze opbelt, dat weet ik niet, maar op grond van wat ik nu lees lijkt het erop dat dat ze mensen wel degelijk ontmoedigen om bankzaken op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha