Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-08-2014, 14:42 door Anoniem

Door Briolet:Mail komt bij mijn oude provider binnen in de inbox. (Ook IMAP). Daarna sorteer is de mail door naar de folders op de interne mailserver te slepen. Je kunt de software ook instellen om automatisch externe pop3 mail op te halen. Het voordeel van deze werkwijze is dat je in noodgevallen, zoals de eigen verbinding down of storing aan de NAS, je nog bij nieuwe mail kunt. Die staat namelijk nog bij de provider. Wat ik bij mail wel zou doen, is de back-up vaker uitvoeren. Als je die voor je administratie gebruikt en er gaat iets mis, dan is het een kwestie van de administratieve handeling van een maand opnieuw uitvoeren (oei). Als je van een maand mail kwijt bent, kan daar mail van potentiele klanten tussen zitten. Die gaan echt geen nieuwe mail sturen. Een oplossing die ik heb is een tweede NAS (in mijn geval QNAP's) bij een bevriende relatie. Iedere nacht doet die een sync van de gegevens. Dat gaat dan via een VPN tunnel die is opgezet tussen onze routers. Ze zijn dus nog steeds niet gewoon via ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha