Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2014, 13:54 door Anoniem

"Je kunt geld terug laten storten en de betreffende rekening waar het naar toe is gegaan blokkeren, zodat zij niets kunnen terugvorderen. Lees op de website van de banken en anders bel je de bank ( ING verleent direct medewerking met zoiets ) Ook als er met ideal betaald is!!" Je kunt het geld *niet* laten terugstorten, ook niet bij de ING, zolang het niet gaat om een automatische incasso. Je kan hen enkel vragen om te bemiddelen bij een foute overschrijving - de ontvanger is nog steeds degene die het bedrag moet terugbetalen. --- ING - Hoe boek ik een eenmalige overschrijving terug? Het is helaas *niet* mogelijk om een correct uitgevoerde eenmalige overschrijving terug te boeken. Degene die uw overschrijving heeft ontvangen, moet zelf dit bedrag terugstorten op uw rekening. Als u zeker weet dat uw overschrijving niet naar het goede rekeningnummer is gegaan en u heeft het bedrag niet terug ontvangen, dan kunt u de ING eventueel inschakelen als bemiddelaar. U moet hiervoor het volgende doen: Ga na naar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha