Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-08-2014, 05:05 door Anoniem

Gaat de gebruiker echter naar PayPal, dan is hij daar direct ingelogd en wordt er niet meer gecontroleerd of er twee factor-authenticatie voor het account staat ingeschakeld. Joshua Rogers informeerde PayPal op 5 juni van dit jaar over het probleem, maar de betaaldienst heeft nog altijd geen oplossing uitgerold. Daarop besloot de Australische tiener zijn bevindingen online te zetten. Hij heeft dus 2 maanden gewacht met het openbaren van dit lek - m.i. een acceptabele tijd. Volgens Paco Hope van Cigital heeft Rogers PayPal-gebruikers onnodig aan risico's blootgesteld. "Het bouwen van veilige software is lastig en het vinden van lekken is het eenvoudige deel. ...., Het KOST erg veel geld om een dergelijke lek op te lossen, dat is de drijfveer voor zaken als Paypal en Ebay. Dat het vinden van een lek eenvoudig is ........de realiteit

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha