Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-08-2014, 15:43 door Anoniem

"Banken proberen op dit moment onder een schadevergoeding uit te komen, door de schuldvraag bij het slachtoffer neer te leggen. Dat is de omgekeerde wereld. Consumenten moeten zich hiertegen kunnen weren", zegt Sander Vale, voorzitter van ICTWaarborg. Door het nieuwe keurmerk zouden banken niet meer kunnen beweren dat een computer die voor internetbankieren is gebruikt onveilig was. Het invoeren van weer een nieuw keurmerk is niet DE oplossing voor het afschuiven van de bewijslast door de banken naar de klant. Kijk maar naar Diginotar die alle audits glansrijk doorstaan had.... Een certifcaat of keurmerk is een schijnveiligheid, waarbij ik als klant een wildvreemde mijn systemen moet laten controleren. Hoe werk je fraude in de hand, vraag ik me dan af. Bij wet verbieden dat banken de bewijslast op de klant kunnen afschuiven, is wel een oplossing. Als er iets misgaat met de service die de bank aan de klant aanbiedt, dan hoort de bank te bewijzen dat het de schuld van de klant is en dat de bank de klant ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha