Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2014, 14:34 door Anoniem

Wij zijn net gebeld door een "medewerker van Microsoft" juist diezelfde met een Indiaas accent. Mijn pc zou langzaam zijn en of ik achter de pc zat en iets wilde intoetsen. Niet gedaan tuurlijk hij vroeg of ik iets zag waarop ik antwoordde dat ik niks zag. Hmmm hoorde ik aan de andere kant. Op de achtergrond hoor je een aantal "mensen" met hetzelfde telefoon gesprek bezig. Ik zei tegen hem hoe kon ik weten of hij daadwerkelijk van Microsoft is, gaf hij aarzelend een antwoord wat ik niet kon verstaan en dat ik mijn mailadres moest geven. Vreemd toch want zij hadden toch van ons spam gekregen. Na enig aandringen van zijn kant gaf ik mijn mailadres "wajan@hotmail.com". Hij zou dan een mail sturen waarin alles werd uitgelegd en dan zou ik hem kunnen vertrouwen. Ik wens hem veel geluk ik zal die mail nooit lezen want het mailadres heb ter plaatse verzonnen. Hierna heb ik heb gezegd dat ik het gesprek beëindig, wat op veel tegenspraak stuitte. Des ondanks hing ik op wat resulteerde dat hij terugbelde. Nogmaals ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha