Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-08-2014, 22:12 door FSF-Moses

Door Spiff: Ja, jullie hebben gelijk, [...] Hmm .. Ik had die Rapid7 UPnP router scan natuurlijk even opnieuw moeten proberen voordat ik 'm tipte, sorry :-\ Geen probleem, kan iedereen gebeuren. Ben allang blij dat ik niet de enige was met het 'oneindigheidsprobleem' van de uPnP scanner van Rapid7 ;) Overigens, ik maak ikzelf gebruik van RemoteAdministrator (RAdmin) voor een aantal Windows-machines. Werkt prima en inderdaad, zoals Anoniem om 15:28 al aangaf, geen uPnP gebruiken en login-credentials goed configureren of er zelfs een apart account per machine voor aanmaken, en geen standaard ingestelde po(o)rt(en) forwarden en persoonlijk kies ik altijd (een) po(o)rt(en) in de hogere ranges. Is misschien iets meer werk maar dat vinden we toch geen probleem, toch? Sommige routers of alternatieve firmwares voor je router geven vaak ook de mogelijkheid om een ipadres (+ netmask) op te geven waar vanaf wel mag worden verbonden wanneer je een port gaat forwarden. Zo hou je een groot deel van buiten af komende ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha