Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-08-2014, 12:11 door Anoniem

Uit de praktijk heb ik voorbeelden gezien van gemonteerde gesprekken door malafide advertentie verkopers. Bovendien is spraak een biometrisch gegeven. De inhoud van gesprekken kan bovendien medische of financiële gegevens bevatten. Het is bekend dat de meeste organisaties qua inf0rmatiebeveiliging vaak erg slecht uit de bus komen en niet voldoen aan WBP vereisten. Het is daarom raadzaam om sowieso er altijd vanuit te gaan dat opgenomen gesprekken beschikbaar komen aan veel meer personen dan initieel het gevel lijkt. Voor trainingsdoeleinden worden gesprekken soms gebeukt om medewerkers op call centra op te leiden. Dus ga uit van het principe dat alles wat je mailde en uitspreekt over een telefoonlijn opgeslagen wordt en out of context kan worden misbruikt. Communiceer zo min mogelijk en als het moet hou het to the point en beknopt. Spy shops verkopen zich suf aan allerlei gadgets en die worden ergens gebruikt... Vaak niet in het belang van de opgenomen persoon...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha