Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-08-2014, 09:47 door Anoniem

ps, als ik je website en online footprint bekijk, is het ophoesten van die 1200,- een beetje veel. Je site ziet er professioneel en goedverzorgd uit, maar geeft bij nadere inspectie toch het idee dat het bedrijf door een 16/17 jarige gerund wordt. Daar zou ik mijn 12 TB aan data niet aan toevertrouwen, zeker niet als er geen backup wordt gemaakt. De vraag is dus of de klant je deze faal wel volledig mag aanrekenen, omdat ik niet verwacht dat jullie een strakke SLA hebben afgesproken, en daarmee jouw effort een beetje best-effort wordt. De klant is dan een dubbeltje-op-de-eerste-rang-ezel. Wel moet je de NAS voor de klant van een recente firmware voorzien, en op basis van deze ervaring een ander ontwerp maken voor het vlotjes benaderen van de data. (als de klant je klant nog is) als de data echt onvervangbaar belangrijk is, doe dan niks tot er ergens iemand een gratis decryptor maakt, of laat de klant die 1200,- ophoesten, waardoor je wellicht je data weer terug krijgt, of nog eens 1200,- weggeeft aan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha