Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-08-2014, 17:07 door Anoniem

Door Anoniem: Het lijkt er op dat de banken geen mogelijkheid gaan aanbieden om hier een opt-out op te doen. Op een gegeven moment krijg je gewoon een nieuwe kaart en zit je er aan vast. Ik denk dus dat we zelf een methode moeten gaan bedenken om deze feature de nek om te draaien. Er zijn wel wat mogelijkheden, zoals op een tactische plaats een klein gaatje of sneetje in de kaart maken. Maar misschien kan het ook wel "softwarematig". Ik ben benieuwd waar men mee gaat komen. Ik wil in ieder geval niet met zo iets rondlopen. De eerste gevallen van mensen die twee keer betaald hebben (een keer contant en een keer via de kaart die ze in hun zak hebben) zijn al gerapporteerd uit het buitenland. Heerlijk ouderwets. Moet je eens kijken waarom het toch telkens niet lukt om te betalen bij PIN apparaten. Lange rijen bij de supermarkt overal. Kunnen we daar niets aan doen? Het is toch immers snel, simpel en veilig? Waarom moet ik mijn pas vier of vijf keer er uit en er in dippen? Zolang die fout nog niet uit de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha