Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-08-2014, 15:11 door Anoniem

Door Anoniem: Kan iemand mij uitleggen waarom alle overheidsinstanties tegenwoordig ook steeds vaker met "nummer onbekend" bellen, en dan aub niet dat standaard antwoord geven wat die truusjes en miepjes geven:" Dat komt omdat wij een centrale hebben..." (daar kun je juist veel meer op instellen en configureren dan op mijn huistelefoontje schat!)Door golem: Ik zou denken omdat mensen niet graag gebeld worden door een overheidsinstantie. Zal je waarschijnlijk altijd geld kosten. :) En dus gaan mensen, die zien dat een overheidsinstantie hun belt, niet opnemen. Dan weten ze zeker dat ze dat telefoontje niet willen hebben en bij nummer onbekend kan het ook wat anders zijn.Ik denk dat het vooral de bedoeling is dat je niet terug kan bellen. Althans, niet via een directe lijn. Dus eerst even een algemeen nummer bellen, luisteren naar het bandje (verkeerd gekozen nummer is uitgesloten), keuzemenu doorworstelen (zeker weten dat de beller over iets van verstand en Nederlandse taalvaardigheid beschikt) en vervolgens ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha