Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-09-2014, 16:59 door mcb

Door W. Spu: Iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe. Helaas heb ik de oplossing voor mijn vraag nog niet gevonden. Tot nu toe is de enige manier om de meldingen te stoppen de computer in safe mode of via een bootable CD/USB op te starten en te scannen met specifieke tools. Dit kan echter niet altijd gelijk gebeuren. Als het er "maar" 20 zijn, lijkt mij het beste om alle 20 af te lopen (of wachten tot de user weer terug is op kantoor) en idd mbv een boot cd/stick die bestanden te verwijderen. Niet het antwoord dat je wilt horen, maar het is niet anders. Het is frustrerend dat tot die tijd de meldingen (zo'n 10.000 meldingen in 4-5 dagen tijd van ongeveer 15 tot 20 (< 0.2%) computers ) binnen blijven stromen...... Nu moeten we de toolbar detecties er uit filteren om het overzicht te houden en te zorgen dat de andere (belangrijkere) detecties niet ondersneeuwen. Mag ik hier vanuit gaan dat jullie enterprise-malware-tool emails stuurt naar een admin-logging-mailbox? (wat op zich vrij gebruikelijk is) Zo ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha