Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-09-2014, 18:16 door W. Spu

Door mcb:Mag ik hier vanuit gaan dat jullie enterprise-malware-tool emails stuurt naar een admin-logging-mailbox? (wat op zich vrij gebruikelijk is) Zo ja, kan je op je op je mailbox een rule zetten die op basis van de inhoud van die betreffende melding de meldingen in een andere map plaatsen. Voorop gesteld dat de executables steeds dezelfde namen hebben en/of in hetzelfde pad staan. De virusscanners rapporteren hun events inderdaad aan een centrale server die indien nodig een mail stuurt. Dit gebeurd echter alleen als het virus niet verwijderd of onschadelijk gemaakt kan worden. Bij de toolbar wordt, voor het betreffende account, de toegang geweigerd (access denied) tot het bestand en wordt er dus geen mail gestuurd. In de rapporten zijn dit soort detecties echter wel te zien en geven ze een vertekend beeld. Naast het (laten) afhandelen van de virus meldingen via de mail controleren we ook de andere meldingen op bijzonderheden. Zo zie je bijvoorbeeld rond Valentijnsdag veel detecties van digitale ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha