Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-09-2014, 09:43 door Anoniem

Het is een beetje lachwekkend dat je met wat "gegevens" bankrekeningen kunt leegtrekken. Voor zover je kunt redeneren is het vrij simpel om personen te vragen met hun pinpas transacties goed te keuren. Dus lijkt het me een gebrekkige procedure aan de kant van de bank. Men wil klantvriendelijk zijn en realiseert daarmee een situatie die potentieel gevaarlijk is voor eigen personeel. Lijkt me weer een clear cut case waar de bank haar eigen belangen (klantvriendelijkheid) laat prevaleren boven de veiligheid van de eigen medewerkers. Die kunnen bij een redelijk proces met een expliciete (niet te faken) toestemming van de klant nooit in een dergelijke positie geplaatst worden. Voor wat betreft de stomzinnige reacties hierboven stel ik voor dat ze eens leren om iets volledig te lezen en niet domweg uit pure gemakzucht en eigenbelang de veiligheid van andere gezinnen volledig marginaliseren. Walgelijk om dergelijke reacties te lezen terwijl hier feitelijk sprake is van bedreiging met geweld of zelfs het doden van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha