Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-09-2014, 14:40 door Spiff has left the building

P.S. Om 11:49 en 12:06 uur gaf ik aan dat het bij een moeilijk (of niet?) te passeren beveiliging raadzaam is contact op te nemen met de verkoper, en het password van de betreffende beveiliging te vragen. Bij een bonafide verkoop zal dat geen probleem dienen te zijn, zo gaf ik aan. Maar later realiseerde ik me dat met een apparaat dat je hebt gekocht via een veiling van spullen opgekocht van een failliet bedrijf (zoals je eerder aangaf) de situatie wellicht anders kan zijn. Mogelijk is een password dan lastig of niet te achterhalen. En mogelijk bood de veiling het apparaat wel 'as is', met koop op eigen bate en schade? Zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Koop_op_eigen_bate_en_schade https://en.wikipedia.org/wiki/As_is In dat geval zul je je nergens op kunnen beroepen. Contact op te nemen met de verkoper en het password van de betreffende beveiliging vragen is dan wellicht enkel nog te proberen onder het motto 'nee heb je, ja kun je heel misschien krijgen'.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha