Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-09-2014, 10:12 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De tweede reactie is meer "ik betaal dus moet het wel goed zitten". Als je iets van Cisco koopt dan betaal je dik maar je hebt geen inzage in de source dus je weet niet echt of het wel goed zit. Dat neem je alleen maar aan, omdat je niet alles kunt uitzoeken. Ik denk dat die gedachte typerend is voor bedrijfsvoering: We kopen iets in dus kunnen we erop vertrouwen dat de leverancier zijn werk heeft gedaan. En als er iets misgaat kunnen we met onze vinger wijzen, en een dikke schadeclaim neerleggen. Probleem is alleen dat dat in de IT niet echt werkt, omdat iedereen NO WARRANTY hanteert in de licentievoorwaarden, wat bovendien ook nog eens heel normaal wordt gevonden. Dat ligt er aan wat je bedoelt met "niet werkt". Het gaat er bij een directeur niet om of dat er daadwerkelijk een probleem is, maar alleen in hoeverre dat zijn eigen positie en financien aantast. Als je een accountant in huis hebt dan vraagt die hoe je al dit soort dingen geregeld hebt. "heeft u een firewall?". ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha