Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-09-2014, 18:14 door Erik van Straten

@cluc-cluc: dank voor jouw onderzoek en bijdragen! Ik heb tussendoor ook gekeken en kan jouw bevindingen bevestigen. Aanvankelijk kreeg ik een "gebroken slotje" (mixed content, dus zowel http als https op support2.microsoft.com) maar dat is ondertussen ook opgelost. Ik heb de "Oops" niet meer kunnen reproduceren. Als je https://support.microsoft.com/kb/2977629 opent (23.102.36.254) wordt de belangrijkste content vanaf support2.microsoft.com (157.56.121.115) opgehaald (dus een iets ander IP-adres dan waar eerder deze week de problemen optraden, nl. 157.56.121.21). Gezien de wijzigingen in Microsoft's CDN (Content Delivery Network) infrastructuur lijken de problemen opgelost enlaat ik dit onderwerp voorlopig rusten. Nogmaals dank aan allen die hebben meegedacht, ik vond het in elk geval leerzaam! Off-topic, maar wat opvalt: van support2.microsoft.com krijg ik een SHA-2 certificaat, terwijl er onder water met verschillende andere sites verbinding gemaakt wordt die nog SHA1 certificaten gebruiken. Een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha