Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-10-2014, 09:09 door Anoniem

Ik werk voor de afdeling van KPN waar de Experia Boxen worden getest en ontwikkeld. Hoewel er altijd bugs kunnen ontstaan kan ik met zekerheid zeggen dat wij maar één poort (8085) voor eigen gebruik hebben en verder niets blokkeren.Je moet ze natuurlijk wel zelf instellen. Er wordt al aangegeven dat het fout ging na de update van eigen apparatuur, mijn ervaring is dat in veel gevallen dan ook de firewall van het betreffende apparaat opeens dicht staat, ook windows updates doen dat soms dan staat het opeens op openbaar in plaats van op thuisnetwerk. Ik gebruik meerdere poorten voor mijn synology NAS en regelmatig andere Experia Boxen en heb daarbij nog nooit problemen gehad met welke poort dan ook. Ik kan natuurlijk niet 65535 TCP en/of UDP poorten testen. Wat FON betrefd alleen als er een FON gebruiker via jouw wi-fi is aangemeld dan wordt er 2 Mbits down en 512 Kbits gebruikt voor de FON gebruiker. Maar wat wi-fi betreft kan dit wel meer impact hebben, wi-fi is half duplex en trage (langdurige) gebruikers ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha