Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-10-2014, 19:33 door Anoniem

Door Anoniem: En voor de duidelijkheid: om zonder dns naar mijn-ing gaan doe je door in een schoon tabblad het ip-nummer 145.221.194.139 (niets meer of minder!) in te geven in de adresbalk. Je gaat dan in 1 keer naar https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet Dit is maar ten dele waar; in de eerste instantie gebruik je dan geen DNS, maar de webserver daar doet niets anders dan tegen je browser zeggen 'ga naar https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet'. Vervolgens doet je browser dat en gebruik je alsnog de DNS entry voor mijn.ing.nl. En maar goed ook anders werkt het zeker niet, dan krijg je ten eerste weer een certificaatfout, en als je al zo moedig bent om daardoorheen te klikken blijkt dat de webserver de opgevraagde hostname checkt en weigert je de bankierpagina te laten zien.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha