Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-10-2014, 21:28 door Anoniem

Even een update en vragen beantwoorden. Contact gehad met helpdesk. Afgezien van het idee dat ik niet geloof dat de supportmedewerker weet waar ik het over had (port forwarding) was het antwoord verwacht teleurstellend. Portforwarding valt niet onder de dienstverlening dus is het pech dat het niet werkt. Ik maak dus gebruik van glasvezel. Laatst had ik daar een storing mee. Trage verbinding en ik haalde op de modem met kabel niet de 50mbps die de verbinding moest halen vanaf de testserver. Op aanraden van de support medewerker heb ik het moden geherstart en toen had ik geen tv geen telefonie en geen internet meer. Hierop heb ik dus meteen een storing gemeld en duurde het 6 dagen voordat ik maar weer eens ging bellen. Bleek dat ze mij niet konden bellen (duh) en dus maar niets gedaan hadden behalve de storing op gereed zettten. Dat in de storingsmelding stond dat telefonie niet werkte en mijn gsm nummer stond was niemand opgevallen. Affikn. Hele tijd later mocht ik dan een prepaid dongle ophalen zodat ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha