Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-10-2014, 14:51 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Mooi, al die bezwaren die hier opgeworpen worden, alsof de ontwerpers daar niet aan gedacht zouden hebben. Dat hebben ze vaak genoeg niet nee. Er worden nog steeds vingerafdruksystemen in de markt gezet. En nu dus stemherkenningssystemen. Kennis en eigendommen zijn te stelen, een stem niet. Mijn taperecorder is het niet met je eens. Tegenwoordig zijn de oplossingen in staat om je te authenticeren tijdens een normaal gesprek met een call center medewerker. Zo worden ze verkocht. Maar vingerafdrukoplossingen die met gummibeertjes zijn te foppen worden ook nog steeds verkocht. En gluurscanners die wel kunnen gluren maar wapens of explosieven niet laten zien. En "state of the art" toegangsbeveiliging die in seconden te foppen bleek, zelfs de Belgische recherche trapte in de verkooppraatjes en bleef zitten met de blamage. Dat is dus geen garantie. De contact center medewerker ziet binnen 10-15 seconden of je bent wie je zegt dat je bent. Hoe dan? Aan een popupje op z'n scherm? Die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha