Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-10-2014, 19:56 door Anoniem

Door _R0N_: Ook al staat het niet zwart op wit probeer ik mijzelf altijd wel in te dekken in dit soort gevallen, wettelijk valt e-mail onder briefgeheim en andermans post mag je niet zomaar openen.. Meestal zijn er 2 of meerdere verantwoordelijken bij een klant, managers, contracthouders of vertegenwoordigers van de eerder genoemden, meestal komen dit soort verzoeken van de interne support afdeling binnen zo'n bedrijf en ik ga niet zomaar in iemand mailbox roeren dus verwacht ik een goedkeuring van een bevoegd persoon, daarnaast een duidelijke omschrijving van hoe ik de mail kan herkennen. Je wilt achteraf geen gezeur hebben natuurlijk. Je hoeft die mail toch helemaal niet te openen, of de mailbox te bekijken? Je vraagt wat de message-ID is van het bericht wat verwijderd moet worden en je delete de mails met die message-ID. Dat is toch een kwestie van het juiste commando geven in de beheer omgeving? Daar hoef je toch niet voor in mailboxen te roeren?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha