Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2014, 01:46 door Anoniem

Twee opmerkingen: 1) De slogan: "Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker" dient te worden verstaan als: "Leuker kunnen we het niet maken en makkelijker gaan we het niet maken". Want wel besparen op een paar enveloppen - die toch al zijn betaald door de burgers - door e-mails te versturen, maar de mensen gewoon verplichten voor een inkomensverklaring de belastingtelefoon te bellen. Waarom is het essentieel voor het laatste om persoonlijk contact te hebben (zo dit via de telefoon ooit al mocht lukken) en bij het eerste niet? Omdat het ene de BD goed uitkomt en het andere de burger(s)? Of omdat de verantwoordelijkheid altijd op het bordje van de burger(s) moet liggen? 2) Als het voor de informatie over een aangifte niet (langer) noodzakelijk is dat de BD er zeker van is dat de juiste burger de juiste informatie krijgt, wat is dan eigenlijk nog het probleem ten aanzien van electronisch stemmen? Als dit voorstel werkelijkheid wordt, gaarne per omgaande electronisch stemmen (uitnodiging per e-mail) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha