Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-11-2014, 10:32 door Mapa

Door Anoniem: Dit benadrukt imho weer meer dan eens dat niet alleen KLM maar helaas ook ander airlines en andere merchants die e-mails verzenden toch echt eens hun e-mails die ze versturen digitaal moeten tekenen met hun key, en van die key ook een finger print moeten publiceren op hun eigen site zodat (potentiele) klanten de authenticiteit van de merchant e-mails eenvoudig kunnen verifieren. Ik weet in ieder geval van 1 potentiele klant, maar er zullen er vast meerdere zijn, die om het in topic geschetste probleem in het algemeen engizins te vermijden, simpel zegt: e-mail niet getekend -> junk mail -> delete. En dan daarna, bij te verwachten e-mail, naar 'customer service' belt en klaagt dat hun e-mail niet aankomt en dat dat mogelijk zou kunnen zijn wanneer de merchant zijn e-mail niet digitaal had getekend,... Dat kan werken voor grote bedrijven, maar Jan met de Pet begint net te wennen aan het gegeven dat ie in zijn browser een slotje moet checken, laat staan dat ie gaat controleren of zijn e-mail ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha