Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-11-2014, 15:27 door Anoniem

Ik hanteer altijd de vuist-regel: " Je kan wel de Intentie duidelijk maken dat je een product of dienst wilt afnemen door te tekenen, maar dat van rechtswege toch maatgevend is, Zolang de eerste betaling nog niet verricht is, is er ook geen overeenkomst van rechtswege". Dus heb je ergens op geklikt of ergens iets ondertekend waar je later denkt dat je eigenlijk dit helemaal niet wilt.. gelijk je bank bellen en alle gegevens (naam, en bankrekening nummers) overhandigen met de mededeling dat dit bedrijf met deze gegevens geen geld van je rekening af mag boeken. Ze moeten dit bedrijf dus BLOKKEREN. Je krijgt ongetwijffeld post en e-mails en wellicht ook telefoon van het bedrijf met het verzoek om te kijken of er iets misgegaan is en of je per acceptgiro wilt betalen en misschien krijg je ook wel dreigbrieven... maar zolang je niet betaalt en ook dit onmogelijk maakt en ook niet reargeert op hun schriftelijke en mondelinge verzoeken kan er volgens mij niks in gang gezet worden. Je geeft daarmee ook te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha