Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2014, 14:22 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: ik heb een nieuwe rekening geopend bij de ABN amro... kreeg splinter nieuw pasje met de wifi funktie... heb ik terug gegeven ... en een nieuwe aangevraagd met NON wifi mogelijkheid... wat denk je ... krijg ik de nieuwe zit er weer de functie op.. weer terug gestuurd en laten vernietigen.. even afwachten wat ik nu weer ontvang.... ik wil alleen een pasje zonder die functie, anders snij ik er een stuk uit... anders gewoon weer ouderwets geld opnemen bij de bank en overal contant betalen. Dat werkt niet. Dat soort kaarten kunnen ze gewoon niet meer leveren. Gewoon naar de ING gaan dan kun je de functie voor draadloos betalen gewoon laten uitschakelen. ABNAMRO website De nieuwe manier van betalen Ik wil geen gebruik maken van de nieuwe betaalpas. Wat moet ik doen? Als u om welke reden dan ook geen gebruik wilt maken van uw nieuwe betaalpas, kunnen wij voor u een andere pas aanvragen. Hiervoor kunt u terecht bij één van onze kantoren of via 0900 - 00 24 (uitleg ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha