Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-11-2014, 08:49 door Anoniem

Door Spiff: Door Anoniem, di.11-11, 21:16 uur: @Spiff, ja ik gebruik F-secure en DeepGuard daarvan is ingeschakeld (Ziggo gratis ) en Windows 7/ 64 bits. Ik heb DeepGuard uitgeschakeld, en EAF voor genoemde programma's ingeschakeld, en de programma's werken zoals het hoort. DeepGuard weer ingeschakeld, en genoemde programma's worden weer door EMET uitgeschakeld. Conclusie lijkt gerechtvaardigd, dat DeepGuard van F-Secure de oorzaak blijkt te zijn. Voorlopig dan maar DeepGuard ingeschakeld en de EAF voor de conflicterende programma's uitgeschakeld. Als ik het goed begrijp, samen met de informatie uit de andere thread waar ik gisteren 18:55 uur naar linkte, is het enkel uitschakelen van DeepGuard dan wellicht al voldoende, zonder dan tevens EAF te moeten uitschakelen? @Spiff, Ja het enkel uitschakelen van DeepGuard was voldoende.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha